X

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka). Informace GDPR.

počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 50
týden: 200
celkem: 45682

Reklamace

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.

Chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě?


Reklamujete vadné zboží? 

V případě, že chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit následujicím způsobem:

V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci u nás, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

 

UTRAC spol.s.r.o.  

Masarykova 178, 415 01, Teplice

 

UTRAC spol.s.r.o.  

Vyřizovatel reklamaci a záručních a pozáručních oprav.

    IČ: 49551078 

Korespondenční adresa

Masarykova 1844

415 01, Teplice

Reklamované zboží můžete poslat na korespondenční adresu společnosti COM DIRECT LIMITED nebo UTRAC s.r.o.

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list.

V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje, prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na info@batteryland.cz


Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím - spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, je kupující – spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je pro případ vzájemného vztahu prodávajícího a kupujícího – spotřebitele:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Jak postupovat když…:


Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

PPL – oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.

DPD – oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.

Toptrans – oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.

Gebrüder Weiss – oznamte do 1 pracovního dne na tel. 840 625 529.


Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu:

Prosíme, napište podrobnosti na info@batteryland.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.
Jak postupovat

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné), u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem či poštou.
S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.

Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:
kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,
popis závady a vaše kontaktní údaje.

Na dárky, bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Reklamace Baterií Aku nářadí:
 

Záruka a Reklamace Baterií do notebooků a  Aku nářadí:

 

I. Odpovědnost za vady

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Tato doba neplatí


a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána


b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním


c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím


d) vyplývá-li to z povahy věci

Odpovědnost za vady se však nevztahuje na nadměrné opotřebování zboží v důsledku jeho nesprávného používání uživatelem. Zároveň se nevztahuje na běžné opotřebení zboží odpovídající charakteru zboží a době jeho užívání.

II. Nárok na uplatnění odpovědnosti za vady zaniká


a) porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou


b) mechanickým poškozením zboží


c) elektrickým přepětím


d) neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které je v rozporu s uživatelskou příručkou nebo návodem


e) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci


f) poškození zboží živly nebo vyšší mocí


g) poškození zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci


h) zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN


i) nesprávným skladováním zboží (například skladování vybité baterie)


j) v důsledku přirozeného poklesu kapacity baterie způsobené jejím opotřebením


Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze vám pošleme na účet. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží do servisu nebo k nám, Vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
na info@batteryspace.eu  zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu).
V případě neoprávněné reklamace - náklady spojené s dopravou (v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu) reklamovaného zboží hradí zákazník!

Neopravitelná závada

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo e-mail info@batteryland.cz

Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.