X

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka). Informace GDPR.

počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 0
týden: 251
celkem: 67366

Reklamace

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.

Chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě?


Reklamujete vadné zboží? 

V případě, že chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit následujicím způsobem:

V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci u nás, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

 

UBS spol.s.r.o.  

Masarykova 178, 415 01, Teplice

 

UBS spol.s.r.o.  

Vyřizovatel reklamaci a záručních a pozáručních oprav.

    IČ: 25452207 

Korespondenční adresa

Masarykova 178

415 01, Teplice

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list.

V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje, prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na info@batteryland.cz


Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.

 

  1. Jak bude reklamace probíhat?

V případě, že reklamace je oprávněná:

  • Bude provedena oprava zboží.
  • V případě neopravitelné závady bude zboží vyměněno za nový kus nebo bude vrácena kupní cena kupujícímu.

V případě, že reklamace je neoprávněná:

  • Bude zboží vráceno zpět zákazníkovi.
  • Náklady na přepravu hradí zákazník.

Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:

  • Zboží bylo poškozeno živly.
  • Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním.
  • Zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN
  • Mechanickým poškozením, neodbornou instalací, špatným zacházením a obsluhou.
  • Životnost baterie: baterie jsou spotřební zboží s omezenou životností. Záruka se nevztahuje na opotřebení baterie způsobené jejím obvyklým užíváním.
  1. Jak dlouho budu očekávat vyřízenou reklamaci?

Ode dne uplatnění reklamace nejpozději do 30 dnů. U spotřebního zboží (náplně a baterie) ve většině případů vyměníme za nový kus tím pádem lhůta vyřízení je mnohem rychlejší.

  1. Jaká je záruka na baterie?

Záruka na nové baterie – Na baterie se vztahuje záruční doba v trvání 24 měsíců, stejně jako na jakékoli jiné spotřební zboží. Záruční dobu nelze zaměňovat za životnost výrobku, která je v případě baterií 10 měsíců na životnost článků nebo 500 cyklů – platí záruka, která vyprší první.

  1. Jaká je záruka, pokud objednám na firmu/ičo?

Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na 1letou záruční dobu - viz. obchodní podmínky.


Peníze vám pošleme na účet. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.