Kontakt

UBS spol. s.r.o.

 IČ: 25452207 
 DIČ: CZ25452207 

Korespondenční adresa (sklad):

Masaryková 178
415 01 Teplice

 


Zvětšit mapu

Otvírací hodiny:

Po - Pá: 10:00 - 17:00
So - Ne: zavřeno

Faktrurační adresa:

Na Lysinách 457/20

147 00 Praha 4

 

telefon:

+420 722 932 084

+420 702 046 926 

email:

info@batteryland.cz

 

Doprava

 

Způsoby dopravy – ceny jsou vč. DPH

Dopravce

 Dobírkou

 On-line platba/převodem

 

Č.P. Balík do ruky

 

65,-Kč

Č.P. Balík na poštu

 

65,-Kč

Balík do balíkovny

 

49,-Kč  

WEDO

 

65,-Kč

 

Uloženka- SK

 

67,-Kč

 

Výdejní místa GLS ParcelShop

GLS kurýr – Běžné doručení

 

 

 65,-Kč

GLS kurýr – Slovensko

 

140,-Kč

Pošta Slovensko

 

112,-Kč

 
Certifikáce

Úplně všechny prodávané výrobky jsou opatřeny označením CE

Značka CE označuje výrobky, které vyhovují právním předpisům Evropské unie, a tak se mohou volně prodávat na evropském trhu. Tím, že na svůj produkt výrobce připojí označení CE, tak na vlastní odpovědnost prohlašuje, že tento výrobek je v souladu se všemi právními požadavky na toto označení, a tudíž se může prodávat v celém Evropském hospodářském prostoru a Turecku. Do Evropského hospodářského prostoru patří 27 členských států Evropské unie a země ESVO, tedy Norsko, Island a Lichtenštejnsko.

CE je jediné označení, které znamená shodu s úplně všemi požadavky, které jsou na základě směrnic či techn. předpisů pro výrobce ohledně jeho produktu kladené. Státy Evropské unie nesmějí mít ve svých vnitrostátních předpisech odkazy na jiné označení shody, které by souvisely s označením CE.

Označení CE znamená následující:

není třeba žádných dalších certifikátů či testování,

možnost obchodovat v jakékoliv zemi Evropského vnitřního trhu bez další dokumentace,

snazší srovnávání výrobků pro zákazníky,

podpora důvěryhodnosti výrobku.

Reklamace

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.

Chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě?

POZOR: V případě, že chcete uplatnit nárok na vracení zboží v 14denní lhůtě, zboží nesmí být použíte, balení (krabice) nesmí být polepene, popsáne nebo zničene jiným způsobem. Nepoškozený produkt v původním maloobchodním obalu do vhodné krabičky či jiného obalu tak, aby nebyl poškozen ani produkt ani maloobchodní obal.

Reklamujete vadné zboží? 

V případě, že chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit následujicím způsobem:

V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci u nás, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

 

UBS spol.s.r.o.  

Masarykova 178, 415 01, Teplice

 

UBS spol.s.r.o.  

Vyřizovatel reklamaci a záručních a pozáručních oprav.

    IČ: 25452207 

Korespondenční adresa

Masarykova 178

415 01, Teplice

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list.

V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje, prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na info@batteryland.cz


Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.

 

  1. Jak bude reklamace probíhat?

V případě, že reklamace je oprávněná:

  • Bude provedena oprava zboží.
  • V případě neopravitelné závady bude zboží vyměněno za nový kus nebo bude vrácena kupní cena kupujícímu.

V případě, že reklamace je neoprávněná:

  • Bude zboží vráceno zpět zákazníkovi.
  • Náklady na přepravu hradí zákazník.

Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:

  • Zboží bylo poškozeno živly.
  • Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním.
  • Zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN
  • Mechanickým poškozením, neodbornou instalací, špatným zacházením a obsluhou.
  • Životnost baterie: baterie jsou spotřební zboží s omezenou životností. Životnost článků baterie je stanovena 12 měsíců. Záruka se nevztahuje na opotřebení baterie způsobené jejím obvyklým užíváním.

V souvislosti s výše uvedeným bere kupující na vědomí, že záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou je zboží způsobilé vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet a plnit tak svou plnohodnotnou funkčnost. Prodejce tak v reklamačním řízení posuzuje nárokovanou vadu i s ohledem na výše uvedenou životnost a způsob míry opotřebení. Tato posuzovaná skutečnost bude tvořit součást obsahu reklamačního protokolu, pokud se na ni prodejce bude odvolávat jako na důvod zamítnutí reklamace v záruční době.

  1. Jak dlouho budu očekávat vyřízenou reklamaci?

Ode dne uplatnění reklamace nejpozději do 30 dnů. U spotřebního zboží (náplně a baterie) ve většině případů vyměníme za nový kus tím pádem lhůta vyřízení je mnohem rychlejší.

  1. Jaká je záruka na baterie?

Záruka na nové baterie – Na baterie se vztahuje záruční doba v trvání 24 měsíců, stejně jako na jakékoli jiné spotřební zboží. Záruční dobu nelze zaměňovat za životnost výrobku, která je v případě baterií 10 měsíců na životnost článků nebo 500 cyklů – platí záruka, která vyprší první.

  1. Jaká je záruka, pokud objednám na firmu/ičo?

Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na 1letou záruční dobu - viz. obchodní podmínky.


Peníze vám pošleme na účet. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.


Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka). Informace GDPR.